2008. okt. 24.

Blog megújulása

A technika elkapta Katit is, nem kevés órát töltött, a blog új arculatával, szerintem megérte. Igaz menteközben volt barbis és volt szusi bár kinézetű hangulatú is. A bluetooth még mindig nem működik, viszont már nem probálkozom :). A geotagging megjelenítése nem is olyan egyszerű feladat, mint én gondoltam. Most a rég használt FTP szerverek egyikéhez szereték hozzáférést, jelen állapotban ez szükséges a bemutatáshoz. (gondolkozom egy technikai társ blogon, ahhol ezeket a részleteket kifejteném, még nincs meg hozzá a kellő indíttatás, de egy két nap és az is indul szerintem)
Az UPC előlépett számomra olyan szolgáltatóvá mint annak idején a MATÁV volt, kérdés nélkül menekülni! Technikai információ véletlenül sincs a weben, a telefonos ügyfélszolgálat igy naptár szerint pénteki napon nincs, viszont meghallgathatom, hogy hogyan upgradelhetem jelenlegi szolgáltatásaimat. Ezt minden egyes menü elején. A webes chat-be sem sikerült belépnem, valamit nem adtam meg, de azt nem mondja, hogy mit. Na itt már nem lesz meg a rég használt FTP hozzáférésem, de nem is hosszabítom meg a net előfizetést. (A TV-t már lemondtam).
Lassan minden a helyére kerül, de ha itthon hagyunk valamit is akkor sincs gond, végül is egy elég civilizált országba érkezünk ahol, csak tudunk venni fogkrémet vagy fogkefét :)

Nincsenek megjegyzések: